A horse with no name

Jag har övat, är nyduschad, fräsha borstade tänder, myser framför datorn med tända ljus och Peters nya. Lite egentid sådär, mysigt. Det känns skönt att vara tillbaka, nu har huvudet kommit till rätt ställe. Livet är allmänt bra och jag känner mig pepp på att öva och bli bättre. Inte nog med det så är man omgiven av en massa finingar som gör dagarna roligare. Idag for vi iväg i röda faran till Gottne och second handshopping. Ingenting till mig bestämde jag, bara julklappar om jag hittar något klockrent. Ajaj på mig så kom jag hem med något eget. En otroligt fin, sprucken och använd piedestal (stavning?). Jag såg den förra gången vi var där men jag lät den stå kvar. När vi var där kom jag och tänka på den och visst stod den kvar. Ett tecken! Bild kommer, jag lovar. Den är så fin. Tjugofem kronor. Visst var det billigt mamma?
Vi köpte även med oss massor av billigt julpynt att pynta vardagsrummet med när det väl blir dags. Trodde jag. Nu står det en lysande tomte tillsammans med en massa glitter och ljusgirlanger i rummet. Mysigt! Kan Åhléns så kan vi, eller hur?

2009-11-04 | 22:52:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback