Today saturday

Idag är det lördag och jag är på jobbet. Igår var det fredag och jag kände för att mysa med min gubbe eftersom jag nog har varit lite extra kär i honom den här veckan. Dessutom ville jag inte göra samhällen, det kirrar jag nu istället. Hur som haver, efter religionen körde jag upp till musikhuset för att planka det sista på min låt och lämna till Jimmie. Mannen kom upp och vi tog bilen till Kvantum, resultat: grekiskt lantbröd, tzatziki och BJ half baked. När vi kom hem slängde vi av oss kläderna och satte oss i solen på balkongen. Låt oss kalla det för en liten uppvärmning inför Grekland, det är ju inte så långt kvar tills vi pyser. Fjärilar i magen! VI hade det bra där på balkongen i solen, fast egentligen borde jag nog ha lämnat gubben på insidan eftersom han knappt kan sticka ut näsan i solen innan han får färg, den jäveln! Men, jag får helt enkelt stå mitt kast och skylla på dåliga pigmentkromosomer från mor och far. Fast dom blir å andra sidan också knallbruna på två sekunder...
I alla fall, mannen och jag stekte till det var dags för oss systrar att fara in till pappa. Kvällen spenderades på Tibble Teater för att titta på Louise skola som hade vårshow. På hemvägen blev det thai som även blir min lunch idag. Efter samhällen har jag absolut ingenting kvar att göra. Hur skönt?

2009-05-30 | 10:15:10 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Väldigt mysigt va det om jag får säga det själv:), speciellt den delen där vi "slängde av oss kläderna" ,HAHA :D

2009-06-02 // 01:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback