Sista skivan

Ikväll ska det partas för sista gången. I alla fall i studentskiv-sammanhang. Kanske att jag får gå när Jossan blir äldre och ska ta studenten. Men det dröjer ju några år...

Jag och Antonia har fått uppgiften att sätta upp våra affisher till Tack & Adjö på lite olika ställen här i stan. Vi snor svarta faran, mannens bil, och ilar runt. Kom, kom, kom och titta!

Jag har haft håret i flätor hela natten och dagen för att ha lockigt ikväll. Det är i alla fall helt bestämt, lockigt hår. Sen får vi väl se... Rebban kommer i alla fall hem till mig så vi kan piffa tillsammans, myspys.

Det blev ett väldigt hattigt och dattigt inlägg men så kan det vara ibland. Imorgon ska jag jobba, upp halv åtta. Hur pigg är man då på en skala?

Idag ligger det där!

2009-05-15 | 13:21:12 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Annelie

Gick det bra att sätta upp affischerna? :)

2009-05-16 // 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback