Lördagsmys

Ikväll har jag sett en urmysig film, Fantomen på operan. På tvåan. Utan reklam. Man blir nästan förvånad över att man fortfarande är vaken när filmen är slut. Nu sitter jag i Johns stuga, again, med uppgiften att värma upp sängen again. Var är då min gubbe någonstans? Han borstar nämligen inte tänderna. Nej, ni förstår att när vi var på väg till bilen uppe hos mig på krokis så ringer min telefon.
Heeej, det är Elin... Vad gör du för något? Jahaaa, är ni på väg till biiiilen? Är John nyyyykter?
Mja, det var vår lilla Elin ja, med bebisröst. Hon lyckades flörta till sig skjuts från Gröndal till Lövlundsvägen av min gubbe. Undrar vad de fyra damerna har varit på för äventyr i den här delen av stan. Om hon inte berättar för John så får jag väl läsa det på hennes blogg inom en snar framtid. Om hon inte har minnesluckor. Hon är ju såååå full... ;)

Nu ska jag hoppa i säng så den kanske hinner bli liite varm till John kommer. Inte så mycket kavr att plugga förresten, I'm so good!

2009-05-24 | 00:35:37 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

hahaha oh no the moment of truth!

det var ju våran hemlig (A) hahah



Du hade så rätt, det kom idag på bloggen!

2009-05-25 // 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback