Jobbar på en onsdag

Idag hade vi redovisning för vårt projektarbete, alla i klassen pratade om sina för ettorna och tvåorna. Äntligen ännu en grej som är borta! Fast det betyder att man snart måste sätta sig och skriva individuella utvärderingen, ännu en grej att göra. Det tar tydligen aldrig slut det här... När en grej försvinner dyker en annan upp. Vid den här tiden hade man typ sina sista prov och läxor när man gick i sköna grundskolan. Damn it!
Vår redovisning var i alla fall grym! Vi hade inte alls förberett oss annat än spelat igenom låten under en tiominuters-paus men snacket flöt på fint och jag tror att vi blev uppskattade av de andra. Dom skrattade i alla fall med i Elises film, toppen! Och vi var inte alldeles för fula heller. Men jag måste bara få fråga, hörrni, låter jag verkligen sådär när jag pratar?

Nu lallar jag runt på jobbet, dags för middag bestående av räkmacka á la Kvantum. Om ett tag slutar jag. Ciao bella!

2009-05-13 | 18:21:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback