Fredagsmys

Idag har jag varit ganska olydig och inte gjort mycket plugg alls... Istället for jag med mor och lillasyster in till Stockholm för att fixa i princip hela min studentoutfit, jag hade nämligen bara klänningen. Nu är dock allting fixat och jag, men mest mamma, kan andas ut.
Nu ska jag krypa till kojs med min gubbe. Jag lovade att värma upp sängen åt honom medan han var inne i stora huset och borstade tänderna men jag vågar inte släcka alla lampor här ute så jag slog mig ner här istället. Nu har han dock kommit ut så, nattinatt!

2009-05-22 | 23:52:13 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Annelie

haha skönt att inte plugga! själv går jag upp 8 och sätter mig och pluggar fram till 11 på kvällen.. :P



men du, på internationella relationer, när man ska jämföra två länder... måste man skriva om styrelseskicket i ord eller räcker det med att bara säga vad för styrelseskick de har? :P



2009-05-23 // 14:38:06
» Annelie

haha okej tacktack! :D

2009-05-23 // 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback