Four hours of non sleep

Jag och min man ramlade in vid fyrasnåret imorse vilket gör att jag är lite extra trött idag. Mannen också, han blev tvungen att ta tuben tio i åtta för att hinna med nynäståget, det gick ingen senare. Men det var skivan värd, tusen gånger om! Först piff med Rebban hemma hos mig och vi tog bilen till John i god tid med Jossan, Emelie och Oliver som skulle på cirkus i bagaget. Väl på väg till tåget, glada i hågen, kommer frågan. Och du har väl med dig matbiljetten? Självklart har jag inte med mig den... Som tur var så hade min numera älskling Sara extra biljetter så jag var inte helt körd. Vi hann med tåget som vi skulle och middagen var god. Det hölls tal också, både mor och son, Felix och hans mamma höll ett varsitt tal. Mycket trevligt. Efter eftersläppet dröjde det inte länge innan vi slog till på dansgolvet och där var vi fast resten av kvällen. Tänk att dansa med vänner kan vara så sjukt, grymt, otroligt roligt!

Och nu har svaret kommit, 2-3 reserv på gospel. Hoppas att folk väjer att hoppa av!

2009-05-16 | 11:46:48 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback