Tagga, brunka, vinn!

Ikväll är det match mot Sorunda, derby kan man kalla det. Egentligen inte kanske men som jag har nämnt många gånger förr så det är prestige över dom matcherna. Speedosandra var taggad redan igår, bara hon får springa så är hon nöjd. Jag hoppas att det kommer att gå vägen. Den där femteplatsen är vår!

Imorse skrev jag judendomsprov och satt bara kvar näst längst. Yvanna tog kronan den här gången. Dom som sitter kvar sist får MVG eller? Det har i alla fall jag hört. På lunchen satt vi och lyssnade på Robin och Kristian som spelade med Rickard i cafeterian. Det var så mysigt och bra. Rickards texter fick mig lite tearyeyed en stund och jag fick bita mig lite i tungan för att inte börja lipa. Vackert! Varför gör vi inte sånt oftare? Vi klagar bara på att vi inte har någon aula men det går ju faktiskt att spela i alla fall. Någon gång ändå. Lite dumt bara att man kommer på det sista terminen när man har som mest att göra vad gäller musikvägen.
Om fyrtio minuter slutar jag, äntligen, så jag och min onda mage kan ta bussen hem. Jag fick för mig att det var ganska fint väder ute men det måste har varit en illusion som det ser ut just nu. Igår var det däremot mysväder har jag bestämt för mig. Våren får gärna komma för min del. När jag kommer hem ska jag äntligen få fixa med bilderna från Vemdalen. Det har inte hunnits med den här veckan. Ingen rast, ingen ro. Och nästa vecka är det full fart igen. Men det är väl som det ska vara.

2009-03-06 | 13:17:03 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Åh, tänkte på det jag med.. vi har dansat där någon gång och det har funkat. Faktiskt.

Men du vet det är ju så mycket enklare att bara klaga. ;)



GO lookbook!

2009-03-06 // 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback