Ljuvliga fredag

Äntligen fredag igen! Och hitills har det varit en okej en. Stannade kvar efter skolan för att se herrn dansa, missade den bra föreställningen dock men annars var han good. That's my baby! Yeah!
Följde även med honom hem en stund innan han behövde åka iväg på träning. Snart kommer mor min hem och då blir det shopping på Kvantum. När John är färdigduschad och fixat och haft sig så ska vi åka och kika på Felix som spelar match i Ösmo med herrarna. Spännande! Jag ska hålla tummarna för flera mål från fillofaxen...

Och Linda, ursäkta mig för min lite konstiga syn på din kommentar. Jag hoppades på att den inte skulle vara "på skämt" och blev glad såklart. Ibland är man lite för pessimistisk minsann...

2009-03-13 | 17:25:52 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Men daa.. komigen nu ;) Nu får du också ta och updatera tack! ;)

2009-03-19 // 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback