Kom och ge mig sommar

Snälla, kan jag få lite vår snart? Det var ganska skönt igår med lite sol och krispig vind. Fast då hade jag tockisjackan på mig som värmde gott. Jag frös inte ens när jag gick till John fast jag hade haft den knäppt hela vägen på tåget. En jacka i min smak.

Igår blev det slappt framför teven med tacorester och fika från lördagens kalas. Sen smög jag och mannen in till datorn för att leta solresa. Helf! Mycket var dyrt och lite var billigt. Jag vill försöka satsa på det senare alternativet. Jag måste ju kunna leva sen när jag ska plugga. Jag blev trött och ville sova vid elva så jag skickade hem John som fortsatte letandet hemma i stugan där han hittade lite billigare alternativ. Vi får se hur det blir. Fortsättning följer ikväll efter plugg...

Jag vill, jag vill, jag vill!

Imorgon får jag äntligen träffa min puma som jag har varit usel att höra av mig till. Puss puss puss på darlingen!

2009-03-02 | 11:07:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback