Jag ska fånga en ängel från sjunde himlen

Hur kan jag ha träningsvärk i armarna utan att ha gjort något? Förutom att ligga i soffan då. Kanske försenad från i fredags när jag spelade match på ett äpple och en bit lingongrova? Hujedamej, den matchen var en riktig killer. Jag var såå glad när den var slut och jag kunde slänga mig på bänken. Var jag hungrig sen när jag kom hem? Åt jag som en häst? Mjo, typ...

Nu ska det pluggas arbetsmiljö och säkerhet, boring...



Jag tror du hörde mig när du försvann in under kjolen,
så jag fick fly iväg och jag sprang naken bort mot solen

GE MIG SOMMAR!


2009-03-22 | 11:55:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback