Fredag hela veckan

Idag har vi esteter haft en liten variant av friday from hell. Men nu är den snart slut, om tio minuter närmare bestämt. För min del har den här fredagen betytt total utlämning på nutida konsten, ångest, och en snabb och smärtfri redovisning om våldtäkter på samhällskunskapen. Bara religionen kvar men den är helt klar. Bara att läsa igenom till på måndag då vi redovisar, jag och grabbarna grus.

Nu blir det en tripp förbi centrum för att fixa passfoton som ska med mina ansökningar och sen hem. Slappa litegrann innan jag ska packa upp och städa undan lite hemma. Ikväll är sista matchen, seriematchen. Någonsin för mig på ett tag. Usch för att lämna mitt älskade Haninge. Jag får egentligen inte spela ikväll för Rickard, på skoj såklart, som straff för att jag ska sluta i sommar. Inget kan hålla mig borta dock! Och som jag ska njuta. Och spotta mål, förhoppningsvis. John och Jossan kommer förmodligen och kikar vilket är skönt då jag får utnyttja hans bil så man kommer hem snabbare.

Nu slutar vi! Tjoflöjt!

2009-03-27 | 13:50:24 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback