Busfrö

Nu är jag sådär busig hemma hos John igen. Han ska ringa när han kommer hem från träningen och har ätit men vad han inte vet är att jag sitter och trycker ute i hans stuga. Jag var här redan när han kom hem. Grejen är den att jag ska överraska med tända ljus, popcorn och film ikväll as my card says. Jag har tagit med mig en massa ljus hemifrån som ska tändas och morgonrocken tänkte jag krypa in i. När han ringer och frågar om han ska komma ska jag bara säga till honom att ta med morgonrocken och komma ut till stugan.

SUPRISE!

Hoppas bara att han inte bestämmer sig för att gå ut till stugan innan han ringer. Då finner han en låst dörr med en stressad Amanda bakom...

2009-03-09 | 19:45:05 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Jag älskar dig din Gullapa :D

2009-03-09 // 23:17:58
» läsare

amanda! mer bilder i bloggen! Du har ju sjukt snygg stil, släng up mer bilder.. som ditt fina hårband! mer av sånt! :)

du är en inspiration!!

2009-03-11 // 08:46:59
» Anonym

DET VAR LINDA!!!!

2009-03-13 // 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback