Behöver aldrig mer vara rädd

Det har gått lite knackigt det här bloggandet. Sen Vemdalen och min en veckas-paus. Det får väl bli andra bullar nu då...

Idag var i alla fall Projekt Gatumusikant och fyllde Medis och centralen med ljuva toner. Först var det bara läskigt och jobbigt, var ska jag titta? Vad ska man göra? Det släppte dock ganska snabbt och när vi sen busade till det på centralen så var det bara kul. Vi tjänade till och med ihop 80,50 och en kapsylöppnare formad som en gitarr. Den är dock Jennis egna eftersom hon fick den av en snubbe som trodde hon hade bjudit honom på champagne i Gamla Stan för ett tag sen. Vi hade problem med att förstå vad han sa men han verkade trevlig. Jennis fick en liten puss i pannan också.
När jag kom hem var det plugga låtar som gällde och sen rep på Kulturskolan. Nu ska det pluggas mer, fast den här gången religion och våldtäkter, med sällskap av min underbara man.

Ett tappert försök i alla fall...



Men aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont hända dig, jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig, genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd

ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar upp min skugga när jag är svag

2009-03-04 | 20:37:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback