Sommar och sol

Eller kanske inte. Fast det sägs att den ska kika fram imorgon och det räknar jag med.

Det blir inte så mycket blogg även fast jag inte gör någonting på dagarna, datorn lockar helt enkelt inte så mycket. Men nu blir det lite uppdatering.

Det har tagit några dagar att landa efter studenten, att det redan har gått över en vecka är för mig oförståerligt. Ännu en sista sak har avslutats för min del men vilket avslut det blev. Haninge HK, vinnare av Eken Cup 2009. Hurra för oss duktiga handbollstjejer som har kämpat i regnet. För som det har regnat! Som tur var slapp vi dock att spela på planerna efter att dom hade förvandlats till leråkrar, vi fick konstgräset. Min trogna gubbe var och hejade, till och med på födelsedagen i lördags. På kvällen var det kalas hemma på altanen där grillmästaren Felix stod för det perfekta köttet, alla andra för trevligt sällskap. Dock var jag lite trött efter dagens bravader och natten innans arbete med tidningarna så jag gav upp ganska tidigt och traskade hem i regnet. Vid två fick jag sällskap av min fina gubbe, fast vi sov i varsin säng. Stendöda.

Idag har vi laddat upp förrådet med diverse saker som schampo, lotion, solskydd och annat inför Grekland. Vi åker på torsdag, ännu en sak som jag inte har fattat. Men jag längtar! Imorgon ska vi heja på Jossan som startar slutspelet i leran. Gummistövlarna på alltså!

2009-06-15 | 22:14:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback