Kan vi flytta studenten en vecka...

... inte för att jag börjar få sån separationsångest. Eller jo, lite kanske, men mest för att min jäkla mun kan hinna sluta göra ont. Jag får spader! Ofta gör det inte så superont och ibland så gör det det. Typ som nu. Under eftermiddagen har jag legat och ältat i soffan, försökt att sova och kolla på Top model för att tänka på annat. Men det går inte, munnen har tagit kontroll. Svälja är en plåga. Tyvärr får man bara ta treo tre gånger om dagen. En försvinner alltid under natten eftersom jag vaknar flera gånger och inte kan somna om för att det gör så jäkla pissont. Till slut ger man upp och går upp och tar en. Ta bort, ta bort, ta bort! Om det inte försvinner kommer jag ju inte kunna njuta av all den goda maten på lördag ju! Just nu äter jag varma koppen. Eller snarare kalla koppen. Mitt tandkött pallar inte riktigt med värme just nu, eller ens ljummet. Någon som vill byta huvud för en dag?

2009-06-04 | 16:59:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback