Rekord!!

Endast femtiofem minuter på tidningsrundan idag! Tjugo i två lämnade jag filialen, fem över galv tre var jag tillbaka och klockan tre var jag hemma. Så skönt att ge sig fan på att speeda på som tusan och sen få belöningen med att komma hem tidigt. Ca en halvtimme har nu spenderats framför datan så strax ska jag rusa genom duschen och sen slänga mig i säng för att ta igen lite sömn. Idag har jag nämligen varit på en mini roadtrip med mannen, Felix, Pekka och Wobert. John har ungefär under hela den tiden vi har varit tillsammans att vi måste åka till något som heter Smultronstället i Söderköping. Det är en glassresturang som tydligen serverar dom godaste och största glassarna ever och ja, låt oss säga att han hade rätt. Efter en ca två timmars bilresa var vi framme i åh så söta Söderköping. Vi gick direkt till Smultronstället och efter en halvtimmes lång kö, med några störtskurar på det, så satt vi äntligen inne med menyn framför oss. Och jisses, vilka glassar! Och hu, vad mätt man blev! För att få ner glassarna så strosade vi runt och upptäckte staden, som var en stad helt i min smak. Jag hade såklart med mig kameran i högsta hugg så bilder kommer. Vid sexsnåret började magarna att åter kurra, denna gång efter mat, och det blev pizza istället för planka som vi tänkt från början. Sen var det dags att sätta sig i bilen och fara hem, med moi bakom ratten.
Supermysig dag i en supermysig stad med väldigt roligt sällskap. Dit ska jag defenitivt tillbaka och jag rekomenderar den varmt!

2009-07-22 | 03:31:05 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

jag älskar Söderköping! :D Vi brukar åka förbi där när vi ska ner till Blekinge, och vi brukar nästan alltid stanna för att köpa the famous ice cream och sitta och titta vid slussarna :P så nu är jag lite avundsjuk på dig!

2009-07-22 // 04:05:38
» Antonia

haha, roadtrip! :D det skulle vara askul :)

Det är helt underbart där ja :) Det är så mysigt att det inte finns :)

2009-07-22 // 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback