Piff, fix och annat

Idag blev jag piskad av mamma till att sätta igång att plocka ner mina julklappar i kartonger och dammsuga i sovrummet. Alla grejer, flyttahemifrångrejer, har stått i påsar sen jul och man kan säga att dom var liite dammiga. Jag var inte så överförtjust men det försvann snabbt när jag fick titta på alla fina saker som jag kommer att få ha i min framtida lägenhet igen. Nu står det sammanlagt sex flyttkartonger som är redo för mormor och morfars vind. Eftersom jag flyttar in i en färdigmöblerad och fixad lägenhet så är det i princip ingenting som följer med upp till Mellansel förutom några piffgrejer. Och en massa foton! Jag såg på mailen att man som student får 100 gratis bilder framkallade, det enda man betalar är frakten. Kanske något att utnyttja.

Just nu slappar jag bara runt i mjukisbyxor och galet hår, dags att tvätta det tror jag.

2009-07-23 | 19:22:03 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback