Lesbiska sardiner

Idag tog jag och mannen äntligen igen de förlorade sömntimmarna och jag slog mitt sömnrekord med hästlängder. Kvart i två slog vi upp korpgluggarna. Den planerade trippen till huvudstaden blev flyttad till imorgon och vi har mest suttit i soffan, bland annat kollat på finalen i Wimbeldon. Två nätter med tidningarna avklarade, många kvar. Men imorgon är jag ledig och det känns skönt att veta att jag kommer att ha en ledig dag i veckan, kan vara skönt med ett litet break då och då.

Nu till vår semester. Den var lovely. Med stora bokstäver och många utropstecken. Vi var båda lite tveksamma, men bara lite, till hur det egentligen skulle gå att hålla sams och liknande. Men mums vad härligt vi har haft det! Vi bodde på ett helt okej hotell med en grym havsutsikt ca fem minuters promenad från stranden där vi spenderade alla dagar. Det var inte ett direkt partyställe vi bodde på, vi gissar att medelåldern på turisterna där runtomkring låg på ca 55+. Det var vi och tanterna med sina gubbar alltså. Och inte vilka tanter som helst, toplesstanter. Alla solade topless och vi var omringade utav dom. John har sett hängpattar så det räcker och blir över. Vi hade även turen att få se en naken tant och en annan dag en naken gubbe. Detta var alltså ingen nudiststrand. På dagarna låg vi och stekte i solen och kvällarna spenderades på någon utav de mysiga resturangerna. Jag har funnit en ny favorit bland snabbmaten, Gyros. Kyckling, majonäs, sallad och pommes i ett pitabröd. Kan det bli bättre? Nej och det kan inte heller bli flottigare. Vi klarades oss från dåligt väder väldigt bra, den enda dagen det regnade tod vi lokalbussen till en närliggande lite större stad och shoppade och mös med varandra. Det har varit en toppensemester och ni kan räkna med bilder!


2009-07-05 | 17:22:09 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback