Annat att göra när det regnar

Om ni vill pröva något nytt när det regnar, ta en cykeltur runt Nynäs. Man kan inte annat att skratta när man känner regnet droppa från näsan. Men glöm inte regnjackan, annars blir det nog inte lika roligt. Min gubbe tyckte att jag såg lite blöt ut när jag ringde klockan fyra för att tigga skjuts hem. En varm biltur och dubbelt så varm dusch fixade allting och klockan fem snusade jag sött i sängen.

En sak jag har märkt när det gäller jeansshorts är att dom bara verkar bli kortare och kortare. Jag tycker att mina är korta men tydligen är dom något mellanting. För att testa detta så prövade jag ett par korallfärgade inne på Monki, extremt korta. Typ troskorta. Man vill ju hänga med i modesvängen eller? När jag stod där i provrummet så lutade det nästan först åt att köpa dom, dom var ju snygga. Hög midja, sygg färg, somriga. Men ändå lite osäker. Sen frågade jag mig själv, skulle jag vilja visa upp mina celluliter inne i stan, eller i Nynäs för den delen, och shortsen for tillbaka till sin plats på hyllan. Man får inte vara dum! Annars blev jag mycket nöjd med dagen inne i huvudstaden med gubben, fina fynd och annat smått och gott. Nästan allt på rea. Jag menar, man måste ju få ta igen eftersom det inte råkade finnas klädbutiker med bra utbud i lilla Petra på Lesvos.

2009-07-07 | 17:22:20 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

Celluliter in my ass!

Eller nej jag har inga vilket måste betyda att även dina är obefintliga:P Show you looong beautiful legs my dear långskånk!

2009-07-09 // 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback