Utmanad!

Jag blev utmanad, a while ago, av Rebbs. Så, here we go!


4 av mina favoritprogram på tv
Top Model
Men in trees - kom tillbaka!
Dexter
How I met your mother

4 saker jag gjorde igår
Hade gatumusikantjakt i stora staden
Var duktig hemmafru
Satt i soffan med madre
Sov mucho bra med mannen

4 saker jag ser fram emot

Körkortet - mycket taggad nu!
Sommaren - ge mig värme!
Studenten - både och
Min framtid

4 av mina favoritrestauranger

Thaien nere på Estö
Råsundavägen
Krokvägen
Sandskogsvägen & Elgentorpsvägen

4 saker på min önskelista
Tatuering - inspiration och sen kör vi!
Den bästa sista tiden i gymnasiet som går att få
Bättre disciplin
Kärlek


2009-01-15 | 10:13:37 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback