Stjärnorna är så små

Det blev promenad till Kvantum istället för Mio. I tio minus. Jag hade klätt på mig ordentligt med långkalsonger och underställströja under mjukisbyxor och tjocktröja. Vad jag inte tänkte på var näsan. Jag trodde att jag skulle tappa den, iskall! Hos mannen är det trettio minus, vid stugan, alltså är det ännu kallare uppe på berget. Jag avundas honom inte! Usch och fy vad kallt stackarn kommer ha det! Mammas och min promenad var rask så jag lyckades kanske bränna lite på vägen men det lade jag bombis på igen när vi väl kom hem med pecannötwienerbröd och mazarin.

Nu har jag precis kikat på reprisen av Victorias secret, usch vad snygga grejer dom gör! Om man ändå hade råd att köpa sånt. Och som vanligt när jag ser denna förbaskade show så kommer det dåliga samvetet. Där sitter jag i soffpotatiskläder på min småfeta rumpa och där spatserar dom ursnygga modellerna. Jag måste träna mer. Och vad är det just nu i Torvalla? Just det, träning...

2009-01-04 | 20:07:57 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Tysst, du å din rumpa funkar nog great-o-great som den e ;)

2009-01-06 // 19:13:39
» A

Hahah, den funkar bra i soffan i alla fall!

2009-01-06 // 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback