Pitty on you

Idag skriver jag inte så mycket i bloggen, framförallt så berättar jag inte om min dag. You wanna know why? Det har inte hänt ett smack! And I like it. Bara lite ångest av att bara sitta i soffan hela dagen men orkar inte resa mig ur den heller. Jag tänkte bara skona er från att behöva läsa det, ni som känner att ni måste. Enda gången jag har varit utanför dörren idag var när vi for till Kvantum för att handla förnödenheter, fika och middagsmat nu när julmaten är slut, och när jag blev tvingad av mamma att ställa ner mina gardinstänger och gardiner (fick av papo idag) i källaren. Men jag hjälpte faktiskt till att städa så lite kalorier har jag nog bränt. Ohlala!

På tal om gardinstänger, som kommer kika fram igen när jag hänger upp dom i min egna lägenhet, så börjar jag bli riktigt fylld på flytta-hemifrån-saker. Tre flyttkartonger och några påsar med julklappsgrejjor, I like it!

Inflyttningsdatum om tre-fyra månader?

2009-01-05 | 18:51:18 | Dagliga | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ribs

du flytta? :D

2009-01-06 // 13:27:52
» A

Maybe ;) Om jag vågar...

2009-01-06 // 16:36:33
» Y

Skaru!? Helf! Glöm det där med tre kartonger. Det blev just fyra. En med mig så klart! ;)

2009-01-06 // 19:14:56
» A

Y, du är medräknad! ;)

2009-01-06 // 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback