Mellandagar

Usch, vad jag är tråkig! Jag är trött, igen. Imorgon ska jag sova tänkte jag. Och så ringer min älsklingspapo och frågar snällt om hjälp med att bära flyttkartonger imorgon mellan klockan nio och tio. Han ska bli fiendelandsbo på heltid minsann. Alltså flytta in till Karin och barnen i stan så nu plockas det för fullt i lägenheten. Min man ska följa med och hjälpa till med starka armar. Nu är han på träning och jag väntar på lite svar från rebbs, mys i centrum står på schemat. Grabbsen ska med är det tänkt och jag tänker överraska min man med en alldeles speciell liten treat. Den börjar på B och är kall. Mer ledtrådar blir det inte men jag kan tänka mig att de flesta kan ha gissat vad det är redan. Frågan är bara om man ska våga välja något nytt eller om man kör på med det gamla vanliga. Får se sen när man väl står där vad som kommer att kittla smaklökarna.

Inatt slipper jag sova ensam i alla fall och därmed slipper jag också filten, fleecefilten, för att jag fryser för mycket. Det är lite konstigt det där... Ibland när jag sover med mannen så blir det alldeles, alldeles för varmt och jag vill bara slänga av mig allt täcke. När jag sover ensam nuförtiden så fryser jag om jag inte har filt. Han är mitt alldeles egna element.


2009-01-02 | 17:47:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback