Kom vi tar stigen, vi går bort över ängarna

Snart dags för samhällskunskapsprov, EU. Och hur mycket har jag pluggat? Inte tillräckligt. Och jag som måste skriva MVG, shit...

Menmen, inga sura miner här inte. Idag ska jag nämligen passa på att smita in till stan efter skolan. Från början för att kika på en skinnpaj på HM men nu även för att spana in Monkis nyheter. Tips från coachen, alltså Yvanna. Jag blev så himla nyfiken och det är ju faktiskt en favorit, alla gånger! Och efter min glada upptäckt vad det gäller mitt konto så känner jag att jag faktiskt kan slösa lite. På nödvändigheter såklart! HM, Indiska och framförallt Monki, here I come!

Off I go! Wish me luck!

2009-01-30 | 12:22:22 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Jeeiij! Bra där! Hittade du något? :D

2009-02-01 // 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback