Jag vill leva

Måndagmorgon. Får jag dö? Jag skulle bara kunna sätta på mig jackan, springa hem och lägga huvudet på min ljuvliga kudde. Kura ihop mig till en boll under täcket. Fast jag tror att estetsofforna med en min bok, kuddar finns också, nästan funkar lika bra. Passa på att slumra lite kanske? Det är nog bäst att låta bli, man kommer vara aspigg på religionen då. Not... Det var så himla skönt att sova i bilen från Solna imorse. Jag satt uppkurad, varm och skön, i min stora jacka med luvan nerdragen. Jag hade till och med dreglat lite. DÅ sover man skönt.

Min mage kurrar litegrann men jag vill inte gå och äta. Pinsamt att sitta och äta själv i ett hörn. Egentligen inte, finns väl inget fel med det, men jag är nog för feg. Om jag hade kunnat läsa min bok så hade det varit lugnt, då slipper man sitta och stirra ut i tomma intet men jag tror inte att den kommer räcka så långt. Usch. Jag får slänga i mig något när jag kommer hem i sånt fall.

Idag önskar jag att jag var Elin Kling, eller vilket modeorakel som helst faktiskt. Idag sätter nämligen modeveckan igång och åh vad jag skulle vilja gå på i alla fall en visning. Det hade varit roligt.

Off to soffan sleepyhead!

2009-01-26 | 10:47:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback