Första dagen på sista terminen

Helf, så nu har det alltså börjat! Nedräkningen mot slutet, slutet på skolan. Eller i alla fall gymnasiet... HELF!

Låt mig säga såhär, imorse var det kämpigt. Mucho kämpigt. Men upp kom jag och jag längtade faktiskt inte tillbaka till sängen där vid frukostbordet. Inte så det värkte i mig i alla fall. Morgonen flög förbi, as usual, men när jag var i tid (ganska gott om tid, typ trettio sekunder) tror ni bussen kommer då? Nej! jag var inte säker på om jag hade missat den eller inte men det fick bli sena femtifyran till skolan idag. Det gjorde inte så mycket, vi pratade litegrann och sen tog vi upp julshowsgrejjorna som stått i ett förråd i teknikkorridoren (also known as "the cave") upp till musikhuset. Resten av skoldagen har flutit förbi men det blir högt tempo på en gång. Ett arbete, som jag ska börja på idag, som ska lämnas in på fredag över First Class och en plankning av en låt. Nästa vecka sätts betygen i ämnen vi avslutar, därav the rush.
Var förbi papo efter skolan och plockade upp lite grejer i lägenheten och passadepå att hjälpa till lite. Mannen med den onda ryggen lägger golv förstår ni. Karin ger honom säkert en skön massage när han kommer hem, det är jag bombis på. Precis som jag har lovat min man, han med snowboardträningsvärken. Imorgon kommer han hem och om jag är ganska klar med arbetet så kan jag pussas med honom. Övernattning är i alla fall något som är säkert. Jag vägrar sova en natt till med den där fleecefilten!

Du är såå söt!

2009-01-07 | 17:16:13 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback