Fiendeland

Nu sitter jag i soffan i fiendeland där vi numera kommer bo när vi kilar till papo. Vi har varit i lägenheten på Månbergsvägen hela dagen för att fixa det sista, lägga klart golvet, fixa lister och städa. Imorgon kommer mäklarna och fotar, visning den tjugofemte. Farväl Månbergsvägen! Jag kommer nog sakna lägenheten litegrann i alla fall, våra hängmattefästen på balkongen där man legat ljumma sommarkvällar. Min soffa som numera kommer fungera som övernattningssäng för Jockes polare. Fast jag får en supermysig jungfrukammare, vad slår det?

Äntligen har jag fått sova lite med mitt element igen, myspys! Den första natten sov jag dock helt utan täcke för att jag tyckte att det var så varmt, mister räckte gott och väl. Helgen har spenderats med papo and the gang i Solna, med vänner hemma hos Rebbs och mister, typ.

That's all, Jossan ska skriva ett arbete och behöver datan... Ciao och godnatt!

2009-01-11 | 22:08:15 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Yvve

Ja, tack för i helgen allt! ;)

2009-01-13 // 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback