2009-01-01

Sådärja, nu ska man börja komma ihåg att skriva 2009 på alla papper i skolan och liknande, istället för 2008. Som att börja i en ny klass, bli äldre. Skriva ESMK3 istället för ESMK2. Det är krångligt att komma ihåg i början och man skrattar när man skriver fel för femtioelfte gången.

Min nyårsafton blev great! Det kändes konstigt att smita hemifrån, något som jag längtat efter att få göra så länge. Nästan lite fel. Men när vi väl kom fram till Vega och Lidas hus efter att ha virrat fel och frusit halvt ihjäl oss så kändes det bra. Bara bra. Det blev mycket folk, mycket trevligt folk, mycket dans, mycket skratt och mycket skånska. Mycket bubbel och sprut, alltså inte så mycket dricka. Mest skum faktiskt. Mycket pussar, många kramar. Åh, så tjusigt!
Sleepover hos puman med brakfrukost bestående av den enda müslin jag finner riktigt god, Evas alldeles egna!

Nu ska jag duscha, mycket efterlängtat, och sen smita ner och trösta min lilla kusin Emil. Efter att jag och syrran hade gått sa att det var den sämsta nyårsafton någonsin. Nu ska jag make it up to him genom att leka som en tok!

Gott nytt åt hörrni och måtte 2009 bli lika bra, sorgligt, glatt, tråkigt, konstigt, jobbigt och alldeles underbart som 2008. Jag tror inte på att jämföra år och hoppas på att nästa ska bli bättre, att man nästa år kanske får smita undan all jobbig skit som skedde sist. Det är ju en del av livet. Gott nytt!

2009-01-01 | 15:02:06 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ribs

gott nytt på aaa! :D <3

2009-01-01 // 17:13:04
» Y

Gott nytt ååår!

2009-01-02 // 01:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback