Vemdalen

Mamma, jag är hemmaaaaa!

Okej, hemma i Nynäs igen. När jag och mannen körde förbi infarten til gymnasiet kändes det som vi inte hade varit borta, nästan.

Men såååååå skönt jag har haft det! Det är precis så man ska göra när man har lov, åka bort. Jag glömmer Nynäs, skolarbetet jag egentligen skulle plugga litegrann på och bara njuter av allt det mysiga. Min fina, fina man!
Veckan har resulterat i lite onda kroppsdelar (främst rumpan, oh så konstigt?), mysiga stunder och väldigt mycket skratt. Vuxet att åka bort utan mamsen eller papsen att hålla i hand. Fast handla maten själv var väl inte så kul, se hur hundralapparna flyger iväg. Å andra sidan rolig att laga och sen bli stolt när det blir bra och gott.
Skidor har jag åkt och jag prövade till och med på snowboard sista dagen när det bara var mannen och jag. Många fall men jag klarade liften (som typ är det svåraste) galant och det blev en lunch i värmestugan när vi blev trötta. Eller det var väl mest jag kanske, John stod mest på sina skidor.

Nu är det tillbaks till verkligeheten och imorse var jag tvungen att slita mig från Johns värme och kila till tåget och jobbet. Hujedamej! Och idag ska det pluggas, jippi. Men det blir inte så svårt...

Tack, tack, tack John och alla andra (lite mest John) för en härlig resa. Mys, mys, mys! Och ännu mera mys...

2009-02-28 | 11:01:47 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

wohooooooooooooooo :D skitkul har det varit!

tack själv älskade du/ni(Mest du ;) som ville följa med!

2009-02-28 // 15:13:24
» J

wohooooooooooooooo :D skitkul har det varit!

tack själv älskade du/ni(Mest du ;) som ville följa med!



ps. du va ju skitgrym på bräda :D

2009-02-28 // 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback