Petroleum och tång

Nyss hemkommen från Kvantum med mor och racerråttan efter ca en timmes shopping. När jag blir helt hypad och vill flytta hemmifrån så hojta på mig om priset på ost så kommer jag att komma ner på jorden igen. Nästan en hundring för lite ost?! WHAT?! Den dagen jag flyttar hemmifrån är den dagen jag slutar äta. Om jag inte kilar hem och smyger i kylskåpet i Solna eller på Krokis.

Nu är det strax middag och Lets dance, tjoho! Och imorgon är det alla hjärtans dag. Jag har planerat lite mys för mig och min grabb, hopes he likes it. För övrigt så är jag helt med Elin om denna dag. Precis som Halloween är det nästan bara en dag för butikerna som då får en chans att tjäna mer pengar än vad de brukar. Och jag visar inte bara uppskattning för min man på denna dag utan alla dagar, året runt. Men precis som att man vill klä ut sig på Halloween och äta semlor på fettisdagen så kan man ju passa på att stoppa i sig lite extra choklad på denna hjärtans och fröjdens dag. Med gott samvete dessutom! En sådan dag går ju inte bara att missa!

Och till sist vill jag be alla hålla tummarna för Herr Felix och John som spelar nattvakan inatt. Måtte de inte gå till final så de kan få sova lite...

2009-02-13 | 19:27:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback