På vingar av stål

Ibland kan tråkigheter föra något gott med sig. Som idag till exempel. Det var ganska många borta från vår klass idag, inklusive viktiga Annelie, så det blev svårt att repa inför PR (som det bara är en vecka kvar till). Detta resulterade i att vi fick sluta tidigare eftersom vi bara har musiklektioner idag. Krångligt och tråkigt att bara sitta och glo av tiden. Så jag har faktiskt redan varit hemma i en hel timme. Det är så trevligt att komma hem när det är någorlunda ljust ute, mycket bättre ljus att fota i också. Tjoflöjt!

Idag är det späckat schema, ja från och med nu alltså.
16:10-17:00 - Sånglektion
17:20- 18:10 - Körlektion
19:00 - Avfärd från krokvägen mot bortamatch i Huddinge

Fullt, fullt, fullt är vad det är! Min gölleman skjutsar hem mig från körlektionen så jag hinner äta. Det är värt tusen kramar till!
Nu, soffan och BJ som otroligt nog finns kvar från igår, Ciao!

2009-02-03 | 14:19:02 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

Alla förutom jag förstod att vi slutade tidigare :P När jag kom ut från min sånglektion så var alla borta, och ingen kom tillbaka :O Det var bara jag och Mange där, för tydligen hade han bestämt sig för att komma på scmun

2009-02-03 // 14:46:39
» A

Men oj, när hade du sånglektion?

Vi tänte att det inte spelade någon roll eftersom vi hade kört igenom alla låtar och det gick hyffsat. Det känns smått onödigt att sitta kvar till sista lektionen för att Magnus "kanske kommer" :p

Han är rolig han...

2009-02-04 // 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback