Över min döda kropp

Gårdagskvällen blev en härlig en! Fast jag hade klarat mig utan töntarna. Det var nämligen några pojkar som tydligen hade väntat sig värsta röjjet med villiga flickor i tusental. Hur var det han sa? Jo, "kan du inte ringa hit några snygga blonda med stora lökar"? Inte frågade sådär fint, även om frågan nog tar bort det lilla fina som fanns, utan mer skrek över bordet. Hmm... Tyvärr så kände vi bara brunetter med "små lökar" så han var körd. To bad! Och sen när kan man inte sitta och prata? Det förstår jag inte riktigt. Jag hade i alla fall supertrevligt även om jag blev lite trött på slutet.
Kvart i ett begav jag mig bort till bussen med Robin, Jesper och David och dom fortsatte sen över vägen mot Robin efter att dom frågat om det var säkert att jag klarar mig. Självklart tänkte jag, ingen baggis för mig. Sen försvann dom och jag blev helt ensam. Dimman ligger tät. Inte ett ljud förutom såna här läskiga "naturljud" typ en gren som knakar. Låt oss säga såhär att jag ångrade mig ganska snabbt. Ringde upp mannen för att få lite sällskap och tjo vilken tur jag hade! Han råkade nämligen vara i Ösmo så han kom och hämtade mig. Gölle!

Kämpigt som vanligt att gå upp imorse och med gårdagens smink fortfarande på. Det ser inte så farligt ut så jag låter det sitta istället för att sminka om. Jobbigt. Och åh så fräsht!

2009-02-07 | 10:24:21 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Trevligt vare allt. Han var... mindre trevlig. Eller kanske bara löite dryg och kåt. Nej, nykär var det va?

Jutte, hon mer kär än han.

Känns som bra materal alltså. ;)



Gick också till jamen med gårdagens smink jag, kändes bra. Haha! Äkta på något sätt. Och lite smågrå, men vafasiken. Blev ju ändå röd efter två snabba.



Känner med dig nu, stackare på jobbet. Men du klarare. Köp BJ ikväll så löser sig allt.. Eller heck, varför inte till lunch?

2009-02-07 // 13:24:04
» Y

Å hälsa John att han är en riktig gulleklimt. Vilken tur att han kunde hämta dig! :)

2009-02-07 // 13:24:41
» A

Hahah, juste! Poor girl!



Som tur var så körde ju jag lite hudfärgat och glittrigt igår så det var inte så mycket som syntes alls imorse faktiskt. Då kan man lika gärna köra på!



Finns det någonting som inte BJ fixar? Don't think so! Som tur är så ska jag på födelsedagskalas för en liten kusin som fyllt år så jag får moffla ikväll också :D



Det ska jag Y! Jag hade en grym kväll!

2009-02-07 // 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback