Kom ihåg mig då

Spotify är är en väldigt trevlig grej, i alla fall om du frågar mig. Sitter just nu och försöker lägga upp bilder från Kristians kalas, men det går så otrooooligt segt så det får bli en annan dag. Lyssnar på Lars Winnerbäck gör jag i alla fall. Jag har bara tyckt om ett fåtal av hans låtar tidigare (okej, Kom änglar är den enda som jag verkligen lyssnat på) men han är en riktigt go gubbe. Hans låtar och lite småknepiga texter får mig att längta till sommaren. När jag och mister ligger ute i sommarnatten, i hammocken, och myser i storkoftor och filtar med det ljuva i bakgrunden. Sen fågelsång som ackompanjemang. En kylig, nästan kall vind som smeker våra ansikten. Läppar som möts.
Oj, nu for jag iväg litegrann i tankarna. Men ni fattar grejen va? Sommar är ju bara bäst!

Han har för övrigt träning till tio så jag försöker fördriva tiden, som i och för sig inte är speciellt svårt. Jag har knappt kunnat slita mig från en sida som Y tipsade om, Lookbook.nu. Maken till vackrare människor får man leta efter.

Nu är det dock dags för sängen! Nattinatt!

2009-02-11 | 22:02:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback