King of kings

Idag kom, som ett litet svar på min bön igår, Mellansels Folkhögskola till vårt kära musikhus för att framföra en del av sitt program som de skulle framföra i kyrkan senare under kvällen. Deras gospellinje var det som var på besök med bland annat två nynäshamnare som även gått på kära Svanis (!). Halleluja (för att vara klyschig) vad bra de var! Jag kan inte jobba i höst, jag måste fortsätta med musiken. Mellansel har jag även fått upp ögonen för på egen hand så varför inte? Jag hade John som sällskap i kyrkan ikväll och det var lika bra där. Mer att tänka på, yey!

Nu ska det pluggas inför samhällsprovet. Samtidigt råkar jag lyssna på Röyksopp och Khoma, den där Robin alltså! Smittsam som tusan med sin musik. Men det är jag också glad över, annars skulle jag fortfarande bara lyssna på samma gamla (men ack så underbara!) Peter Jöback.

Wish me luck!

2009-02-18 | 20:38:50 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mickis

vilka från svanis var det? :D

2009-02-18 // 21:48:01
» A

Oj, jag vet inte vad dom heter :p

Men jag kan kika i katalogen sen :)

2009-02-18 // 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback