I väntans tider

Onsdagar är lill-fredag för mig eftersom jag har sovmorgon till halv tolv och slutar två lektioner senare, alltså tjugo i två. Guld! Idag ska det pluggas, Amanda och Herrn goes superserious, och det kräver sin proviant. Därför snodde jag en biltur av Kristian till kvantum för att inhandla det nödvändigaste. Och nu struntar jag i vad allt "nyttigt mellanmål" heter och detta resulterar i ett varsitt kanelknyte, en marabou Amigo och en med gräddnougat. Så ska det vara om man ska orka plugga ordentligt. Och sen får man ju såklart en belöning när man har klarat eventuellt prov och liknande. Rätt ska vara rätt... Och jag tränade faktiskt igår så jag får, hmfp!

Mannen slutar snart sin lektion så strax tar jag mitt pick och pack och drar. Kanske att det kommer ett inlägg senare under dagen så jag behöver ta en paus. Plugga är jobbigt!

2009-02-11 | 14:32:37 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback