Festen har börjat

Gårdagens match var den roligaste jag har spelat på länge! Fy fabian vad jag skrattade till och från. Vi mötte Huddinge, ett utav topplagen, och tyvärr så hade vi inte någon riktig målvakt. Fast det var inte så tråkigt, Annso och Carro skötte sig förträffligt i mål och vi vann faktiskt nästan. Det blev bara 20-17 tror jag. Men just Huddinge är så himla roliga att möta för dom är så sjuuuukt gnälliga. På allt och alla. Dom kallar dig för fitta eller skriker i hopp om att man ska få rött kort. Och det när man typ blåser på dom. Förstå hur dom är om man verkligen tar i. Bland annat så fick jag mig en riktig mördarblick av en tjej, i flera sekunder, och jag bara log mitt vackraste leende tillbaka. Haha, in your face sucker!

Idag har jag haft sovmorgon till halv tolv, sen tjugo i ett och nu behöver jag inte åka till skolan alls. Inte på grund av att jag skolkar utan vi hade en inställd lektion och sen ställde Monica in vår svenska för att vi skulle slippa åka dit på bara hennes lektion. Hemläxa istället, much better! Jag ska vara duktig och plocka undan här hemma och sen ta med mig kameran ut på äventyr. Tänkte ta mig en promenix runt ringvägen och se vad den har att erbjuda. Jag vet, skittråkigt med naturbilder men jag tänkte att jag skulle ta och lära känna kameran lite bättre så jag är fit for fight när det väl sen gäller. Jag måste vara förberedd till på fredag då det är kalas hemma hos Kristian. Fotografen nummer ett, moi!

Men allra först måste jag ju kolla alla bloggar och annat skoj, livsviktigt!

2009-02-04 | 12:24:30 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Annelie

haha lyckost som inte behövde gå alls till skolan!

själv hade man lite otur dåå!

:(

2009-02-04 // 14:29:14
» A

Ajaj, jag lider med dig Annelie! Betyder det att du är frisk? :D

2009-02-04 // 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback