Du har gjort mig

Usch, vad det är svårt att vara duktig när man inte orkar. Typ när man har samhällskunskap. Jag måste vara duktig och lämna in nästa arbete i tid och samtidigt hinna plugga till provet som båda är samma vecka. Helf! Jag försöker verkligen vara duktig och göra något ordentligt men det blir så svårt. Jag orkar verkligen inte läsa igenom pdf-filer från brå:s hemsida om våldtäkter, nämnde jag att den är på 85 sidor? Usch och fy och blä!

Ikväll har vi match men jag ska på kalas. Mitt onda samvete skickar hejjarklacksvisor till brudarna i Västertorpshallen. Å andra sidan behöver dom inte mig särskilt mycket, vi möter nämligen Bolton.

Ikväll ska vi dansa, skratta och ha roligt! Och imorgon ska jag jobba.... Jippi! Men då jäklar ska det jobbas våldtäkt!

2009-02-06 | 12:57:39 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback