Det ligger i luften

Det blev en prommis runt Ringvägen, dock utan kameran. Tomas följde med i öronen. Sommar mitt i vintern sådär, I like it. När jag kom hem försökte jag vara sådär duktig som jag sa att jag skulle vara, med ett ganska dåligt resultat. John kom tidigare än jag trott och hur shysst är det om jag placerar honom i soffan framför Top Model medan jag går runt och städar? Inte roligt, inte roligt. Jag hade ju helt enkelt inget annat val, jag blev tvungen att sitta där framför det skitprogrammet med en man snusande i nacken. Fy fabian vad oduktig jag var! Det bara kliade i fingrarna efter att få städa, laga middag, tvätta och annat kul man kan hitta på. Menmen, ibland måste man offra sig. Som jag har sagt, give and take. John klarar sig ju inte utan Top Model...

Nu ska det städas klart, lite grooming av mig själv och sen ännu mer Top Model. Jädrans!


2009-02-04 | 19:32:57 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

haha, nää jag vet! inge top model = inge john :O

2009-02-05 // 00:31:31
» Y

Haha!

2009-02-05 // 01:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback