Dansa efter spöt

Ibland önskar jag att någon på stan kan räcka upp handen när jag frågar om det finns någon som kan bestämma över mitt liv. Ett sändebud liksom. Var ska jag jobba i sommar? När ska jag åka utomlands? Vad ska jag göra i höst? Tell me and I'll do it! Bara så jag slipper går runt och vara stressad. Jag kommer få herpes!

Annars är väl allt lugnt. Min man är underbar, förstående, kramig och en hejare på att trösta och diskutera. Herr Trummagister var tillbaka i skolan idag, detta betyder trumlektion på torsdag, tjoflöjt! Jag pluggar till ett samhällskunskapprov som äger rum på fredag, brott och straff. MVG-pressen ligger på men jag kirrar biffen. Nu ska jag gå och duscha och gå och lägga mig. Verkligen utnyttja min sovmorgon till halv tolv imorgon. Ställa klockan på halv elva som vanligt, för säkerhetsskull eftersom bussen går fem i elva. Sååå skönt!

Enda dåliga just nu är väl att vårt internet hemma på kära datorn är kajko. Need I say com hem?

2009-02-17 | 21:31:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback