Tredje advent

Alltså kan ni förstå? Tredje advent redan?! Och det betyder att jag snart har varit i Mellansel i ett halvår, ännu konstigare. Man kan ju i alla fall trösta sig med att vårterminen är längre, jag känner att jag börjar komma igång ordentligt här nu. För övrigt så har jag lämnat gubben vid flygbussen efter en alldeles utomordentlig fukost bestående av fläskkarré, egengjord klyftpotatis och bea. Kittlade dödsskönt i kistan! Nu sitter jag och lyssnar på julradio och ska snart göra mig iordning för att fara till stan ännu en gång. Vi är några stycken från skolan som ska riva biljetter till en konsert som Jonas och Karin medverkar i. Lönen är att vi får se konserten gratis. Goodie!

Fem dagar kvar innan jag lämnar fina kallhålet för Nynäshamn och hembakta lussebullar.

2009-12-13 | 16:42:08 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback