Tack vare julkalendern!

Jag vill bara säga tack julkalendern! Utan den skulle det vara mycket, mycket svårare att komma upp och träna på morgonen. Imorse gick jag upp till den som vanligt och sen gjorde jag Kimpan sällskap i gymmet. Tjugofem minuter på crosstrainern var en ren plåga. Tjugo situps på pilatesbollen likaså. På den orkar man inte mycket inte. Men lika trött är man efteråt i alla fall så det är ju bra. Tio över åtta såg vi Sune som vanligt, alltid lika mysigt i vårt fina julpyntade vardagsrum!

Nu har jag ätit frukost och tänkte öva The Christmas song. Jag har frågat jazzkompet om dom kan kompa på fredag så nu finns det ingen återvändo. Den ska bli super, så det så! Off I go!

2009-12-04 | 10:35:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback