Stilla natt

Jag läste en kommentar fina Teggan lämnat i ett tidigare inlägg där jag nämner något om hennes Jöbackfrälsning. Hon säger att för att vara medlem i min och Malins klubb måste man vara fanatisk. Ja, jag tror faktiskt det... Är det bra? Så för att variera mig lite så har jag bestämt ett Jöbackstopp fram till konserten den artonde. Tänk vad mycket bättre konserten kommer att bli då! Dessutom ger jag alla andra tusen bra artister i världen en chans. Win-win situation så att säga, bra.

Denna dag har jag inte gjort så mycket vettigt på. Haft trevlans med kompet och repat The Vow som dock var mycket vettigt! Och mycket, mycket kul. Det saknar man lite från estet, repa låtar som soloartist. Men som sagt, kulkulkul. Kanske att man kan köra den på turnén? Förresten alla glada, hör upp:

LÖRDAGEN DEN 30/1 KLOCKAN 16.00
TISDAGEN DEN 2/2 KLOCKAN 18.30

Dom platserna ska ni infinna er på om ni är nyfikna på hur (asbraiga!) gospellinjen Soul Direction låter. Det är nämligen några av platserna vi ska till på vår turné. Så jag säger bara en sak, BE THERE!

2009-12-03 | 22:08:43 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

haha vad fint av dig att ge andra artister en chans ;)

kraam

2009-12-06 // 13:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback