Sista rycket

Jag tror bestämt att jag skrev i något tidigare inlägg att jag skulle kämpa på sista veckan och verkligen ta ut mig eftersom det ändå snart är lov. Repat har jag gjort med gospelgrabbsen, med rockarna och med vokalensemblen men övat någon sång eller piano har jag absolut inte gjort. Fyy på mig! Jag dövar min dåliga disciplin genom att boka tvättstugan idag och planerar även att julstäda rummet och packa det mesta så det är klart till imorgon.

Förstå, imorgonkväll far jag hem. Till lussebullarna, mums! Och resten såklart... Lite läskigt dock att lämna mitt rum i tre veckor. Att åka ifrån Mellansel i tre veckor och inte få träffa alla. Men, desto roligare att komma tillbaka sen. Jag längtar redan!

2009-12-16 | 12:09:12 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback