Riding with the king of the road

Efter att ha varit åskådare på gemensam så stack jag, Teggan, Ankan och Chrisp iväg till Gottne i Fängans bil. Gottne börjar bli lite av en fredagstradition och jag gillart! Fast vi kanske borde börja med i alla fall varannan vecka istället, det hinner liksom inte komma in så mycket nytt och då är det inte lika kul att titta runt. På jullovet ska jag ge second handen i Nynäs en ärlig chans. Kupan här kommer jag!

Som vanligt så stannade vi vid Konsum på hemvägen så vi slipper gå upp för den långa backen till skolan. Denna fredag blev det chips och dipp för min del eftersom jag blev så sjukt sugen på chips förra veckan när jag hade köpt godis. Förhoppningsvis blir jag inte sugen på godis nu bara för det. Men det är nog ingen risk, mitt sug kom för att andra satt och smaskade chips i vår soffa men den här gången har alla chips. Mums! Knappt en timme kvar till Idol.

Imorgon är det övningsfri dag och jag tror att jag ska ta några vändor i tvättstugan om det finns tid för mig. Sen tror jag att vi ska inviga stjärtlapparna i bilbacken innan snön försvinner. Wie!

2009-12-04 | 19:08:00 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback