Mellandagar

Inte blev det någon shopping med puman inte. Istället passade jag på att gå och bli sjuk för första gången på sju år. Typiskt! Och självklart inte vilken sjuka som helst, spysjukan. Efter att ha bestämt med Sandra på måndagskvällen kilade jag hem till John för att titta på film. Under kvällen började jag att känna mig dålig och vid halv tolv kom första. Klockan två skjutsade John hem mig och jag fick sova i mammas säng med en hink (lite jobbigt med min loftsäng annars). Igår låg jag i soffan och var halvdöd hela dagen, trött och ont i huvudet. och så vaknar jag upp idag och mår nästan prima. Så då fick det bli mellandagsrea! Och jag säger bara Monki, vilken butik! Den enda jag behöver tror jag, dom har ju ta mig tusan allt. Och snyggt är det!

Ikväll ska jag mysa med John och familj i soffan, imorgon ännu mer nere hos mormor och morfar.

2009-12-30 | 21:26:30 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bonusmamsen

Då hade vi kunnat spy i kors du och jag....fick det samtidigt!Kunde inte åka till pappa på sjukhuset..:o( Men nu har vi gjort vårt på spyfronten.

Puss på dig raring

2009-12-30 // 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback