Iglo

Femton minus senast jag kollade för drygt en timme sen. Det ni! Och ändå känns det inte kallt. Jag slår vad om att jag kommer att frysa med när jag kommer ner till Nynäs men det är ju som sagt annan luftfuktighet. Det är i alla fall rena rama vinterlandet här och jag gillar det starkt. Snart måste det vara dags att dra fram pulkorna och reflexvästarna...

Igår rockade vi i gospel loss på mässan. Det var roligt och uppskattat. Trots att hälften av publiken höll för öronen på sista låten men det tror jag mer berodde på volymen, inte på hur vi lät. Vårat komp är förövrigt helt galna. Galet bra!

Just nu sitter jag och lyssnar in några låtar, jullåtarna och en Ole Börudlåt som kompet frågat om jag vill sjunga på. Och voiliá så har man upptäckt en ny sköning inom musikvärlden! Och självklart vill jag sjunga, yeah!

2009-12-03 | 11:52:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback