Andra advent

Nu har dagen förflutit och det är dags för mig att nanna kudden. Önskar lite att jag hade varit hemma så jag hade kunnat ge min kära mor eller far en bamsekram och en fetingpuss. Nu får Hampan dubbelt så mycket istället, jag tror inte att han lider speciellt mycket. Mamma och Lina bakade förövrigt lussebullar igår, det vattnas i munnen bara jag tänker på resultatet. Lussebulle, lussebulle, lussebulle... Jag får nöja mig med Tuttifrutti- och Zooasken som fanns i dagens lucka istället, funkar det med.

Jag har inte övat så mycket som jag tänk, som vanligt, men det släppte lite nu på kvällen så det blev en och en halv timme piano i alla fall. Det är för övrigt mycket trevligare att öva på en flygel så det ska jag göra till en vana. Imorgon är det vardag igen och jag känner på mig att det kommer bli en jobbig måndagmorgon. Jag har sovit elva timmar två nätter i rad så det känns som att jag ligger back på sömnfronten. Men det är dags att köra på, detta är ju faktiskt den sista riktiga skolveckan. Sista veckan är vi utan lektioner och då ska det övas så jag kan släppa allt som har med sång och Mellansel att göra i tre veckor för att sen komma tillbaka mer pepp än aldrig förr. Det är i alla fall planen so far. Så julkalender, gymmet, Sune och en timme för mig själv innan frukosten är vad som väntas. Godnatt alla goa!

2009-12-06 | 22:53:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback