Världens finaste

Idag råkade jag ut för en komplott. En cup som alla var med på förutom jag som trodde att jag skulle få en stillsam eftermiddag och kväll. Allt började med att papi i veckan föreslog att vi skulle ha ett litet minikalas för mig i efterskott eftersom vi aldrig hade det. Jag brydde mig inte så mycket men det är alltid en bra anledning att få tårta, andra godsaker och träffa släkten. Jag och John åkte in med ettåget till Solna och efter oss droppade farmor och farfar in. Karins mamma Eva kom upp utan sin gubbe eftersom han letade parkeringsplats. Efter en liten stund så ringde det på dörren. Jag som trodde att jag skulle få se Christer där utanför blev totalt paff när det var mamma, Felix och Camilla istället. Strax därefter kom Sandra och Hampus. Sandra den lilla kärringen som verkade så himla ledsen i fredags efter bion hade minsann vetat detta i en vecka eller mer. Tänk vad fint pappa, Karin och mor min hade fixat bakom min rygg. Det var superhärligt att sitta i soffan med vännerna, min älskade gubbe och släkten vid bordet bredvid! Ett bättre avslut hade jag inte kunnat få! Lycklig som jag var fick jag även lite presenter, bland annat en krambok av farmor&farfar, lite smått och gott som är bra att ha från Eva och Christer och världens finaste trumstockar från Felix och Camilla. Som dom målat själva!
När de äldre började droppa av försvann vi "små" in till city och såg Public Enemies på Sergel. Inte lika bra som Inglourious Bastards men helt okej. Sen for jag, Camilla, Felix och Sandra hem med tåget och John åkte tillbaka till Solna. Inatt var min sista tidningsnatt!!!!!

Tack alla fina, igen! Och fy för er att ni luras! <3

2009-08-23 | 04:53:31 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» rebbeliirebbrebb

va kul att du blev suprisad! jag skulle vart på plats men som sagt innan, mina ben säger ifrån. jag kom itne långt ifrån soffan inte.. men vi får se till och träffas innan du drar,ett måste!!! puss!

2009-08-24 // 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback