Som en saga

Här sitter jag i min ensamhet i soffan och laddar inför nattens tidningar, nynäsposten, gah! Kom hem från stan så sent som tjugo över elva så det blir inte så mycket tid att hinna bli trött och sova på. Jag funderade på att försöka sova eller lägga mig och läsa men det blev datorn istället och om fyrtiofem minuter är det dags att sticka. Det får väldigt gärna ha slutat regna till dess också. Det är sånt där tunt regn så det kan faktiskt sluta om jag har tur, å andra sidan kan det komma tillbaka lika snabbt. Inne i stan har det dock regnat nästan hela dagen med åska. Jag, papi och Karin åt middag i Gamla stan, tog en glass och promenerade till centralen och tog tuben hem. En hemmagjord latte på det innan det var dags för mig att ta tåget hem. En myseftermiddag/kväll helt enkelt!

2009-08-14 | 00:35:40 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bonusmamsen

Alltid så mysigt att få rå om dig raring!!! Ha en bra kväll nu så ses vi snart!! Puss puss

2009-08-14 // 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback